Senatnes lidaparāti
- Detaļas
- 3676 skatījumi
Senatnē cilvēki apmētāja mamutus ar akmeņiem un klapēja ar raupjām beisbola nūjām. Viss viņiem bija no kaula, akmens vai koka. Tomēr, tai pat laikā saglabājušās daudz visai neparastu liecību, ka kāds tomēr ir lidojis pa gaisu ar dažādiem lidaparātiem. Šī šķirkļa uzdevums ir apkopot tādas ziņas.
Lidaparātu modeļi:
Kolumbijas zelta lidmašīnīšu modeļi.
Tupšas lidaparāta modelis.
Senēģiptiešu lidmašīnas modelis.
Lidaparātu attēli:
Amona-Ra svētnīcas attēli Karnakā.
Dečanas freskas.
Dontina ezera zīmējumi.
Ikas akmeņu zīmējumi.
Japānas zīmējums. Japānā esot uziets kāds interesants 5000 gadu sens attēls klintī.
Luksemburgas attēls.
Peru vāze ar raķeti.
Petrā attēlotā raķete.
Salvadoras bļoda.
Seta I svētnīcas attēli Abīdā.
Sudānas raķetes attēls.
Svetičovelas attēls Gruzijā.
Reliģiski simboli, kas varētu tikt interpretēti kā seni lidaparāti:
Benbens.
Hora acs.
Lieldienu salas petroglifs.
Pakala sarkofāga plāksne.
Ra acs.
Saules barka.
Spārnotā saule.
Ziņas hronikās:
Plūtarha liecība par Saules barkas atliekām. (sk. šķirkli "Saules barka")
Ķīniešu lidojošie rati.
Lidaparāti senindiešu literatūrā.
Lidaparāti Kebras Negast.
Lidaparāti Vecajā derībā.
Povaiči hronikas lidaparāti.
Ziņas antīko zinātnieku darbos:
Ko Hunga raksti.
Rodžera Bēkona liecības. (sk. šķirkli "Rodžers Bēkons")
Ziņas pasaules tautu folklorā:
Ainu Plūdu stāsts.
Hopu indiāņu "lidojošie vairogi."
Ķīniešu mitoloģijā.
Sengrieķu mīts par Dedalu un Ikaru. (sk. šķirkli "Ikars")
Sengrieķu mīti par hiperborejiešiem. (sk. šķirkli "Hiperboreja")
Sigui svētki dogoniem.
Zālamana lidaparāti.
Reāli sentautu lidošanas mēģinājumi:
V gs.pmē. grieķu zinātnieks Arhīts no Tarentas izgudroja ādas pūķi, kas bija pietiekami liels, lai paceltu gaisā mazu zēnu.
Ezotēriķu murgojumi:
Edgara Keisija pareģojumi.
Rūdolfs Šteiners grāmatā ”Akāšas hronika” apgalvo, ka atlanti pārvaldījuši dzīvības spēku. To varēja iegūt, piemēram, no labības grauda. Atlantiem bija ierīces ar kurām dzīvības spēks tika pārvērsts tehniskā spēkā, ko atlanti izmantojuši lidaparātu un citu aparātu darbināšanai.
Helēna Blavatska. Par atlantu lidaparātiem grāmatā ”Slepenā doktrīna” raksta Helēna Blavatska: ”...tieši no Ceturtās rases pirmie ārieši ieguva... mākslu lidot gaisa pajūgos...”
Stefans Stuļģinskis. Par atlantu lidaparātiem var lasīt arī Stefana Stuļģinska grāmatā ”Senās leģendas.” Tur rakstīts: ”Atlanti izmantoja augsti attīstītu tehniku. Viņi realizēja gaisa kuģa vai lidojošas mašīnas ideju. Parasti šajās mašīnās varēja braukt ne vairāk kā divi cilvēki, bet dažas varēja uzņemt līdz sešiem, un pat astoņus. Gaisa kuģu būvē izmantoja īpašu sakausējumu no trim metāliem. Šis baltais metālu sakausējums bija ļoti viegls. Gaisa kuģa virsmu pārklaja ar šī metāla loksnēm. Atlantu gaisa kuģi mirdzēja tumsā, it kā būtu pārklāti ar spīdošu apmetumu. Tiem bija tāds izskats kā kuģim ar slēgtu klāju. Kā dzinējspēku izmantoja kādu ētera veidu. Kuģa centrā atradās kaste, kas bija šī spēka ģenerators. No turienes ar divu cauruļu palīdzību to novadīja uz kuģa aizmuguri. No šim caurulēm uz leju atzarojās astoņas papildus caurules. Lai kuģi paceltu, atvēra šo astoņu cauruļu vārstuļus. Strāva, ejot cauri šim caurulēm, atsitās pret zemi ar tādu spēku, ka kuģis pacēlās augšup, bet vēlāk kā atbalsts kalpoja gaisa blīvums. Lielāko strāvas daļu novadīja pa galveno cauruli, kuras gals kuģa beigās bija vērsts uz leju, veidojot ap 45 grādu lielu lenķi. Šo cauruli izmantoja, lai paceltos un vienlaikus arī tam, lai kuģi virzītu uz priekšu.”
Drunvalo Melhisideks.
Saites.
Paleokontakta teorija.