Dženderisms
Gender.
Kultūrmarksisma radīta ar dzimumu saistīta destruktīva ideoloģija.
Kā tas var būt, ka dažādu "dženderu" nu jau ir vairāk nekā 50, bet ģenitālijas joprojām ir tikai divas?
Patoloģijas vēsture. Dženderisma ideoloģijas saknes meklējamas marksismā. Viens no tā ideologiem - F.Engelss jau XIX gs. rakstījis: "Pirmais sociālais konflikts, kas notika vēsturē, sakrīt ar antagonisma pieaugumu starp vīru un sievu monogāmā ģimenē, bet pirmā paverdzināšana notika vienlaicīgi, kad vīrieši apspieda sieviešus." Nadzīgi marksisma sekotāji to iztulkoja tā, ka ģimene ir jāiznīcina.
Visietekmīgākā XX gs. feministe Simona de Bovuāra aicināja sievietes atbrīvoties no "mātišķuma verdzības" un pasludināja dženderisko revolūciju ar savu slaveno frāzi: "par sievieti nepiedzimst, bet kļūst!"
XX gs. 50.gados jēdzienu gender (dzimte) radījis Džons Manejs (John Money) - pedofīls un bērnu seksa atbalstītājs.
1968.gada studentu dumpja garīgie tēvi T.Adorno, M.Horkheimers, H.Markūze un Vilhelms Raihs atbalstīja šo uzsaukumu uz cīņu, izstrādājot teoriju un gāžotno troņa "autoritāras ģimenes," atsakoties no judeokristietības dzimuma morāles par labu tā saucamās "seksuālās atbrīvošanās" leģitimizācijai un efektīvai propagandas kampaņai..
Džona Maneja radītais termins "dženders" tagad inficējis valdību deklarācijas, starptautisku uzņēmumu HR departamentus, organizācijas un izglītības iestādes visā pasaulē. Šis termins ir arī bēdīgi slavenajā Stambulas konvencijā. Šodienas dženderisma ideologi (Džudīte Batlere, piemēram) pasludina bioloģisko dzimumu par "normatīvu fantāziju," ko uzspiežot "heteroseksuālās hegemonijas režīms."
2018.gada maijā Kanādā tika pieņemts likums, kas ļauj ikvienam pilsonim nomainīt dzimšanas apliecību ar dzimuma atzīmēm V vai S, pret dokumentu ar atzīmi X.
Eiropas Cilvēktiesību tiesa kļuvusi par dženderisma ideoloģijas centru.
“Lielā restarta” nākotnes pasaules neatņemama daļa ir dženderisma ideoloģija, kas atbalsta ANO ilgtspējīgas pasaules programmu, kuras 14.punktā varam lasīt, ka “patlaban galvenā problēma ir gender nevienlīdzība.” ANO ir apņēmusies rūpēties, “lai tiktu ievērojami palielināts finansējums pasākumiem, kas palīdzēs novērst džendera atšķirības.” Ar to netiek saprastas tikai dabisko dzimumu - vīrieša un sievietes - atšķirības, bet arī mākslīgi konstruētie “sociālie dzimumi.”
Ungārijas parlaments 2021.gadāpieņēma likumu, kas aizliedza viendzimumu attiecību un dzimumu maiņas propagandu nepilngadīgo vidū. Tas izraisījas ES rietumvalstu vētrainus uzbrukumus Ungārijai un draudus ar sankcijām. Beigu beigās Ungāriju nosodīja 17 no kopumā 27 ES valstīm. Ungārijas valdība ES piedraudēja ar referendumu.
Dženderisma ideoloģija cīnās pret:
- veselo saprātu,jo noliedz bioloģiskās, psiholoģiskās un sociālās atšķirības starp dzimumiem;
- sievietēm, jo sievietei uzspiež vīrietim raksturīgos pienākumus un tēlu, tādejādi padarot sievišķību un mātišķumu par sociāli un morāli nevērtīgu;
- vīriešiem, jo meitenes un sievietes sistemātiski cenšas novietot priviliģētā stāvoklī, vienlaikus mazinot vīrieša autoritāti to feminizējot;
- vīriešu un sieviešu vienotību laulībā, ģimenē, kas ir tik nepieciešama normālas sabiedrības pastāvēšanai;
- nedzimušu bērnu, jo pasludina abortus par "cilvēktiesībām,"
- bērniem, jo sagrauj ģimeni, kas ir tik nepieciešama, lai veidotos veselīga personība un spētu nodot tālāk kultūru un tradicionālo dzīvesziņu;
- zinātni, jo tās ideāls ir patiesība un saprāts, bet dženderisms to pārvērš par savas ideoloģijas verdzeni, lai ar tās palīdzību pasavam pārkārtotu sabiedrību;
- vārda brīvību, joplašsaziņas līdzekļos un izziņas procesā apspiež sev nevēlamus viedokļus;
- demokrātiju, jo tādejādi sabiedrībā mazākuma interesēs tiek upurēts kopīgais labums.
Un vēl. Dženderisma ideologu idiotijas līmeni labi raksturo 2017.gadā publicēts "zinātniskais" raksts "Konceptuālais pimpis," kurā lasāmas šādas rindas: "Pimpis saistībā ar vīrietību ir nesakarīgs konstrukts. Mēs uzskatām, ka konceptuālais pimpis ir labāk izprotams nevis kā anatomiska ķermeņa daļa, bet kā dzimumperformatīvs, izteikti mainīgs sociāls konstrukts." Ja tā nav parodija, tad kas tas ir?
Pareizi - šoreiz patiesi tā bija parodija, ko bija sacerējuši Pīters Bogouzjens un Džeimss Linsijs. Trakākais visa tajā ir tas, ka šo joku nopietnā kārtā bija publicējis akadēmiskais žurnāls "Cogent Social Sciences." Kad izjokošana atklājās, žurnāls rakstu no savas vietnes izņēma, tomēr jokupēteriem izdevās to publicēt arī citos žurnālos.