Kaķu-peļu spēle
- Detaļas
- 2268 skatījumi
Šādu nosaukumu visai bieži izmanto ufoloģijā, lai raksturotu NLO reakciju uz vajāšanu, uzbrukumu vai apšaudi no cilvēku lidaparātu puses.
Tuvojoties pārtvērējai lidmašīnai, NLO var rīkoties dažādi, taču jāsaka uzreiz, ka tādu objektu kā NLO pārtveršanas mēģinājumi ir pilnīgi veltīgi, jo tie ļoti viegli izvairās no šādīem mēģinājumiem.
Labs piemērs šādai kaķu-peļu spēlei ir 1948.gada gadījums, kad amerikāņu iznīcinātājs 6 reizes velti centās pietuvoties NLO, kas lidoja virs Japānas. NLO gluži kā spēlējās ar lidmašīnu - gan ieskrējās līdz ātrumam 10 000 km/st., gan atkal samazināja ātrumu.
Saites:
NLO.